image1

Створення Громадської організації «Всеукраїнська Рада народного контролю «Комітет народного контролю»

Марштупа И.Н.

Справжній розвиток української державності, який розпочався 1991 році, мав за мету розбудову держави нового типу – держави, яка була б гідним партнером для світової спільноти, надійним захисником інтересів всіх націй, представлених в Україні, гарантом прав та свобод власних громадян.

В Європі державність розвивалась стихійно, еволюційно протягом останніх 600-800 років. Законодавство виникло та удосконалювалось в результаті довготривалого протистояння заможних та незаможних верств населення та стало демократичним. Там давно зрозуміли, що мати бідне населення не вигідно!!!

Ще вчора, найбільш антинародна, по суті, за весь час свого існування та просякнута брехнею та корупцією на всіх рівнях, влада України настільки обу-рила людей всіх без винятку національностей та віросповідань, що результатом цього став Всеукраїнський Майдан — Революція гідності. Народ України зумів у черговий раз довести всьому світу та й собі самому, що він не тільки не збира-ється мовчки дивитися на своє безглузде приниження, але й може показати себе в якості об’єднуючої, рушійної та державотворчої сили.

Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Ст. 5 Конституції України.

Народ має абсолютне право на управління державою, а держава тільки в тій формі і в той спосіб, у який визначиться народ. У народу ніхто його право не відбирав. Держава, при виході зі складу СРСР, узурпувала право народу на його право в управлінні державою, перевела це право від його імені в закон, відповідно до якого тепер і судить громадян. І, в результаті цієї узурпації, —

За 23 роки незалежності України отримано:

• Системну корупцію на всіх гілках законодавчої, виконавчої судової влади та в органах місцевого самоврядування;
• Після виборної компанії виборець перетворюється на громадянина, думка якого нікому вже не цікава. Безконтрольна діяльність депутатів усіх рівнів зумовлена прийняттям низки законів, що унеможливлюють їх відкликання виборцями, коли приймаються рішення проти інтересів народу! Це призвело до його повного зубожіння та формування купки багатіїв.
• Системна корупція у судовій владі спровокована тим, що влада прийняла законодавство, яке відмінило участь народних засідателів при прийнятті рішень, а також призначення суддів владою, а не народом, а також повністю виключила його участь у контрольній функції над діяльністю цієї гілки влади.
• Прийняття управлінських рішень Кабінетом Міністрів України проводиться без будь-якого контролю народу та в інтересах владних олігархів.
• Контролю над діяльністю прокуратури та міліції не існує взагалі. В результаті ці органи стали обслуговувати владу, яка, відчувши повну безкарність своїх вчинків, розпочала використовувати силові структури для подальшого придушення волевиявлення народу.
• Повне відсторонення народу від реального контролю над управлінням державою, нехтування Конституцією всіма гілками влади, відібрали легітимний механізм впливу на неї. В результаті цього побудована тоталітарна, корупційна державна піраміда.
• До несправедливого перерозподілу народного багатства призвело рішення уряду та Верховної Ради України про КУПОННУ ПРИВАТИЗАЦІЮ. Це рішення прийняте без узгодженням з народом, що відкинуло українців за межу бідності.
• Бюджети усіх рівнів направлені проти народу. Прийняття держбюджетів останніми роками проводили за 1 хвилину, без обговорення з народом і навіть з депутатами Верховної Ради. В результаті кошти направлялися не на вирішення нагальних соціальних проблем, а на приватні проекти олігархів та перших осіб держави, що прийшли до влади.
• Бездарність в управлінні та безконтрольність за діяльністю влади призвели до війни на Сході, хоча виключно держава розробляла засади внутрішньої та зовнішньої політики.

Все це призвело до підриву економіки та соціального зубожіння.

В Україні протягом усіх років незалежності, для вирішення питань соціально-економічного розвитку держави, використовувалась форма представницької демократії. Ми обирали депутатів всіх рівнів, які від нашого імені за нашими спинами «вирішували» нашу долю. В результаті такої «демократії» у 21 столітті ми отримали війну, розкол країни, безробіття, бідноту і повну безконтрольність діяльності влади. Тому на зміну представницькій демократії народ повинен сам взяти в пряме управління розвиток країни. Це референдуми, народна законодавча ініціатива, мітинги, громадські слухання, блокування роботи державних органів та інше. І найголовніше – це встановлення народного контролю над діяльністю усіх гілок влади на всіх її рівнях: за законодавчою ініціативою нардепів, виконавчою роботою урядовців, діяльністю суддів, правоохоронців, розподілом та використанням бюджетних ресурсів країни для чого необхідно провести законодавчі зміни в найкоротші терміни. Без законодавчого оформлення механізму народного контролю корупцію подолати неможливо! Пікетування приміщень можновладців ні до чого не призведе!

Саме з розумінням того, що наше майбутнє сьогодні залежить від нас, створено Громадську організацію «Всеукраїнська Рада народного контролю «Комітет народного контролю».

Створення Громадської організації «Всеукраїнська Рада народного контролю «Комітет народного контролю»: 4 комментария

  1. Професійний аналіз ситуації і правильні висновки. Хочу додати коментар висновок — «Без законодавчого оформлення механізму народного кон-тролю корупцію подолати неможливо!»

    — у законодавчому полі України існує потужний інструментарій, щодо громадського контролю влади і частково він викладений у статті. Передусім це стаття 5 КУ. Створення громадської організації, і широке залучення до неї грмадян і фахівців для такого контролю і захисту своїх прав, також є складовою «законодавчо оформленого механізму». Тож дійте, контролюйте владу, притягуйте до відповідальності чиновників дія або бездіяльність яких приводить до загибелі людей і єкономічного падіння держави. Прикладів багато. Наприклад. притягнення до відповідальності Голови НБУ за грубе порушення Конституції, Закону про НБУ, іншого законодавства України, що призвело до втрат всієх країни у надзвичайно великих розмірах. Порядок такого притягнення і звернення Вашої організації добре прописаний у законодавстві. Дійте, я готовий прийняти участь, а крім мене ще декілька сотен фахівців і експертів міжнародного рівня і це підтримає декілька мільйонів громадян. Дійте будь ласка! І Дякую за статтю

    1. Моя бабушка на общественных началах работала в Народном контроле
      в 60-х годах. Помню в нашем гастрономе не было обвесов и общетов, значит контроль действовал. И в наше время необходимо активизировать
      деятельность таких общественных организаций как НАРОДНЫЙ КОНТРОЛЬ. Но этой деятельности нужно учить общественность. Мы готовы учиться и сотрудничать с более многочисленными и более влиятельными общественными организациями. Наш тел. 050 7000 155

  2. Хто не знає, в СРСР існував Комітет народного контролю, який допомагав партії мобілізувати народ на викриття недоліків. Зрозуміло, адже в суд йти було безглуздям. Зараз не так, є всі можливості контролю, одержання інформації і потім захисту прав — через свого депутата чи суд. Чим нова організація може доповнити всі ті правозахисні структури громадянського суспільства, що вже створені. Адже як глянути пеиелік — мама моя, скільки їх! І ще одна?

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>